Saturday 30 March 2013

Pengedar Sah Shaklee Klang/Shah Alam (Bandar Putera, Jalan Kebun, Bukit Naga, Kampung Jawa)

Assalamualaikum,

Saya adalah Shaklee Independent Distributor (SID No. 949541). Pengedar sah Shaklee di kawasan Klang dan Shah Alam, seperti di sekitar kawasan Bandar Putera, Bandar Puteri, Jalan Kebun, Bukit Naga, Kampung Jawa, Bukit Kemuning, Bukit Rimau, Kota Kemuning dan sekitar Shah Alam, Subang Jaya dan Bandar Sunway. Bolehlah menghubungi saya di talian 012 3945670 atau melalui emel: nurizzah73@yahoo.com

Shaklee telah menerajui barangan dan produk kesihatan secara semulajadi sejak lebih dari 5 dekad lamanya.

Antara Set-set yang saya tawarkan adalah;

  1. Set Kesihatan Optimum
  2. Set Menyusu/Berpantang
  3. Set Kecantikan Kulit/ Kesuburan
  4. Set Resdung/Alergi/Asthma/Enzema
  5. Set Penjagaan Dalaman Wanita
  6. Set Sistem Pertahanan Badan
  7. Set Kanak-Kanak
  8. Set Suami Isteri
  9. Set Ibu Mengandung
  10. Set Kuruskan Badan
Atau boleh juga beli supplemen secara berasingan.

Anda juga boleh menggunakan ID saya (949541) untuk membuat pembelian terus di cawangan-cawangan Shaklee berdekatan (yang mana anda akan terus mendapat diskaun sebanyak 10% -20%).

Setiap pembelian barangan dari saya akan mendapat konsultansi yang tip top dan hadiah percuma

Sudi-sudilah juga membaca dan tinggalkan jejak anda di laman blog saya...;-) Thank you...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...