Sunday 9 June 2013

Promosi Bulan June 2013 - Mealshake

Akhirnya promosi supplemen yang paling di tunggu-tunggu oleh para ibu menjelma jugak. Apalagi kalau bukan mealshake...sebenarnya ini jugaklah yang di tunggu-tunggu oleh saya. Semenjak saya memberi mealshake dan omegaguard kepada anak-anak, alhamdulillah mereka kini makin bertambah sihat dan tiada lagi masalah batuk selsema. Kalau tak dulu, kejap-kejap selsema, kejap-kejap batuk...Selera makan masing2 pun bertambah, mama tak habis masak lagi, masing2 dah sibuk lapar-lapar. Rasa amat berbaloi sgt bila masak..sebab semuanya licin. Kalu tak dulu asyik tak habis jah makanannya, nak panggil makan pun liat.
Mealshake adalah merupakan makanan tambahan sumber protein yang mengandungi 19 vitamin dan mineral. Ia di datangi dalam perisa fench vanilla (nyummy memang sedap-kata anak2). Ia boleh di bancuh dengan air milo, jus atau apa jenis air sekalipun, tetapi tidak boleh dibancuh menggunakan air panas, kerana ia akan kehilangan khasiatnya.
Siapa yang patut mengambil mealshake;
# mereka yang tidak sempat bersarapan, mealshake adalah sarapan segera yang cepat di sediakan dan berkhasiat
# mereka yang tiada selera makan
# mereka yang ingin menambah berat badan
# mereka yang menghadapi masalah sembelit
# ibu yang mengandung dan menyusukan anak
Jom cepat rebut peluang yang hanya datang setahun sekali ini..memang rugi sesiapa yang tidak merebut peluang ini..artis pun membeli mealshake utk anaknya..
Jom pm/sms/whatsapp Izzah 012 3945670 untuk dapatkan harga runtuh...percuma cenderahati dan konsultansi....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...