Thursday 30 May 2013

Supplemen Kanak-kanak Shaklee

SET KANAK-KANAK SHAKLEE


SELSEMA                            BATUK
         ATHMA                            KURANG SELERA MAKAN
              SELALU DEMAM               KURANG TUMPUAN


Anak adalah anugerah Illahi yang tiada ternilai. Tentu kita mengimpikan yang terbaik untuk anugerah ini. Dengan kesihatan yang baik pasti kehidupan mereka akan lebih bertenaga dan ceria. Bila badan cergas pasti mereka juga akan lebih dapat memberi perhatian di dalam pelajaran. Tidak salah untuk kita melabur sedikit bagi memastikan kesihatan anak-anak kita terjaga.

Set Kanak-kanak Shaklee terdiri daripada Meal Shake dan Omega Guard 




MEALSHAKE

Mealshake merupakan makanan segera (berperisa vanilla) yang diperlukan oleh kanak-kanak kerana ia rendah lemak dan rendah glycemic. Ia mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan. Ia juga kaya dengan sumber kalsium dan protein yang amat sesuai untuk kanak2 yang takde selera makan, sembelit, kurang tumpuan, athma, selalu batuk selsema dan mereka yang inginkan tumbesaran yang sihat. 

OMEGAGUARD

Omegaguard merupakan minyak ikan terbaik yang menggunakan penyulingan molekul 3 peringkat di bawah suhu rendah yang terjaga.  Ia mengandungi 1000mg asid lemak omega3 termasuk DHA(asik dokosaheksanoik) dan EPA (Asid Eikosapentanoik) yang ditemui dalam ikan laut dalam. Omegaguard juga menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan mata, ia juga membantu dalam proses pembelajaran anak-anak kita (memberi lebih tumpuan)

Tentu anda ingin yang terbaik untuk anak-anak andakan...Saya juga telah berikan yang terbaik untuk anak saya, sebelum ni anak saya sering selsema, meleleh air hidung, kesian tengok..mesti terganggu masa nak belajar. Setelah mengambil set kanak-kanak di atas alhamdulillah selsema pun dah hilang...harapnya dapatlah memberi lebih tumpuan dalam pelajaran.

Untuk mendapatkan yang terbaik bagi anak-anak anda jom pm/sms/whatsapp;











LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...