Wednesday 10 December 2014

Jana Pendapatan Di Samping Keluarga Di Sisi

Assalamualaikum,

Setiap kejayaan mesti di iringi dengan usaha yang tak kenal putus asa. Setiap kejayaan seorang lelaki mesti ada wanita di belakangnya dan setiap kejayaan seorang perempuan tentunya ada seorang lelaki di sisinya. Tak kiralah suami, isteri, ayah, ibu, adik, abang atau kawan.

Sebenarnya harini akak nak bercerita berkenaan dengan bisnes Shaklee. Kenapa akak suka sangat dengan bisnes Shaklee ni. Shaklee nie rasanya tak sama macam bisnes MLM yang pernah akan masuk. Bila akak join Shaklee ni, sebenarnya banyak ilmu yang akak dapat dan akan akak belajar. Setiap hari adalah hari pembelajaran. Ada jah benda yang nak kena belajar. Tulah satu satu benda yang best berkenaan dengan Shaklee ni. 

Dan bila kita menuntut ilmu, family sentiasa ada di sebelah. Tak kira kat mana pun. So takdelah risaukan anak-anak kat rumah, bila kita keluar untuk meeting atau attend kelas. Sememangnya Shaklee ni adalah family bisnes. Ni yang paling akak suka. Sebab akak nie bukannya jenis yang suka tinggalkan anak-anak kat rumah sendirian, risaunyalah hati kalu terpaksa tinggalkan diaorang. Tapi alhmadulillah bila jumpa dengan Shaklee nie, akak bebas bawak anak-anak untuk pergi ke kelas, function, conference atau mana-mana sahaja. So no worry untuk belajar, sebab anak-anak depan mata. Sambil kita menjaga anak, sambil kita menjana pendapatan. So bagi surirumahtangga, akak rasa bisnes nilah yang amat sesuai untuk u all.

Selain itu, dalam group kita orang boleh di katakan 3 kali seminggu mesti ada online class (webinar). Biasanya webinar ni di buat pada waktu malam. So boleh participate menggunakan handphone atau komputer as long as ada line internet. 

Nak meniaga mestilah ilmu penuh di dada. Barulah boleh di panggil sebagai Shaklee Independent Distributor yang berilmu. 

Ni akak gambar masa  kelas yang di adakan di Bangi pada bulan November baru-baru ni...dan yang bestnya kebanyakan kelas yang di adakan adalah FOC.


Masing-masing sedang tekun menuntut ilmu




Sementara kaum ibu menuntut ilmu kaum bapa ambil peluang untuk rapatkan diri dengan anak-anak





Break Jap

Ibu-ibu


Ayah/ Suami yang sentiasa disisi menyokong

Sebenarnya banyak lagi nak cerita bestnya join Shaklee ni...Nanti entry lain lak ya...

So pada sapa2 yang nak tambah pendapatan di samping keluarga tersayang bolehlah;

☏ Pm/sms/whatsapp :  012 3945670 (Kak Izzah) 

✉ Email : nurizzah7374@gmail.com

FB : Nur Izzah Samsudin

Fanpage : Lovelymamashop 

COD : Shah Alam, Klang, Bandar Sunway, Subang, Kota Kemuning, Bukit Kemuning, Jalan Kebun, Bukit Naga dan Kampung Jawa


TAMPIL SIHAT DAN CANTIK 


    Anda Adalah Keutamaan Kami




    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...