Sunday 1 June 2014

Kekal Cergas Dengan Performance Drink Shaklee

Assalamualaikum.

Sekejap jah masa berlalu, sedar tak sedar kita dah di pertengahan tahun. Rasanya baru jah lagi sambut awal tahun baru, tup2 dah setengah tahun. Bulan puasa pun bakal menjelma tak lama lagi. 

Bersempena dengan bulan Ramadhan yang bakal menjelma tidak lama lagi, jom kita baca berkenaan dengan Performance Drink Shaklee. Elok di minum semasa berbuka dan semasa bersahur untuk tenaga segera yang berterusan.

Performance Drink Shaklee merupakan minuman isotonik yang tidak berkarbonat, kurang gula dan berperisa natural orange (memang sedap).

Penyahhidratan merupakan penyebab biasa bagi kelesuan dan tahap pencapaian yang kurang memberangsangkan bagi kita. Performance Drink Shaklee terbukti secara klinikal menyokong tahap hidrasi berbanding air.  Tambahan pula, Performance Drink Shaklee mempunyai lebih banyak elektrolit dan menyalurkan lebih banyak tenaga berbanding jenama minuman hidrasi yang lain.Antara elektrolit yang utama dalam badan adalah Sodium ion, Chloride Ion, Magnesium ion Calcium Ion, Potassium ion. Fungsi elektrolit adalah untuk mengawal keseimbangan air dalam badan dan menghasilkan impuls elektrik yg digunakan oleh saraf saraf dan otot otot badan.

Campuran Elektrolit OPTI-LTYE™ proprietari   dengan campuran unik karbohidrat kami  dapat memberikan tenaga segera dan berkekalan bagi menyokong hidrasi optimum.

Jika anda sedang mencari minuman isotonik, Performance Drink Shaklee adalah yang terbaik kerana;

  1. Ia terbukti secara klinikal  dapat menyokong tahap hidrasi lebih cepat berbanding air. 
  2. Performance Drink juga mempunyai lebih banyak elektrolit dan menyalurkan lebih banyak tenaga berbanding jenama minuman hidrasi lain.
  3. Campuran Elektrolit OPTI-LTYE™ proprietari dengan campuran unik karbohidrat dapat memberikan tenaga segera dan berkekalan bagi menyokong hidrasi optimum.
  4. Terbukti secara klinikal:Ujian makmal terhadap atlet dengan pencapaian cemerlang menunjukkan yang Performance Shaklee dapat mengurangkan kehilangan bendalir bagi meningkatkan hidrasi, memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan keupayaan tenaga dalam meningkatkan stamina
  5. Tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis atau sebarang bahan pengawet tambahan.
  6. Memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan keupayaan tenaga dalam meningkatkan stamina 
   Performance Drink Shaklee amat sesuai untuk;
  1. Para Atlet
  2. Mereka yang berpuasa
  3. Sebelum dan selepas pembedahan
  4. Mereka yang selalu tidur lewat
  5. Athletes
  6. Mereka yang selalu keletihan
  7. Mereka yang kurang air dalam badan
  8. Mereka yang mempunya Miss V (vagina) yang kering
  9. Mereka yang cirit birit
  10. Mereka yang tiada selera makan
  11. Mereka yang mempunyai paras gula yang rendah di dalam badan
Untuk kekal cergas di bulan ramadhan yang bakal menjelma tak lama lagi, jom dapatkan Performance Drink Shaklee dari akak
 
pm/sms/whatsapp/telegram 012 3945670, setiap pembelian akan di berikan konsultansi secara ekslusif. 
 
ANDA ADALAH KEUTAMAAN KAMI

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...