Monday 2 June 2014

Set Family Wellness Shaklee Untuk Keluarga Cergas Bertenaga


Assalamualaikum,

Set Family Wellness Shaklee adalah merupakan supplemen lengkap untuk seisi keluarga. Ia amat sesuai untuk memastikan keluarga kita kekal cergas, sihat dan bertenaga. Family Wellness Set terdiri daripada Vitalea (Multivitamin), Vitamin C, B Complex dan ESP.


Antara kebaikan Shaklee Family Wellness Set adalah :


~ Membantu mempertingkatkan kesihatan secara menyeluruh
~ Membantu seisi keluarga rasa lebih bertenaga
~ Menguatkan system imun anda
~ Membekalkan kesihatan kulit , rambut, kuku, tulang dan otot yang sihat 







Vitalea


Vitalea merupakan multivitamin yang lengkap. Sebiji Vitalea mengandungi 12 jenis Vitamin & 7 jenis galian yang diperlukan oleh tubuh badan kita. Vitalea mempunyai banyak khasiat antaranya adalah sebagai penambah tenaga, pelengkap nutrisi dan lain-lain


Vitamin C

Vitamin C Shaklee mengandungi 500mg keperluan badan seharian yang mana ia bertindak mengikut pelepasan masa. Ia hanya akan melepaskan vitamin C atas keperluan badan. sangat penting untuk imun tubuh kita. Bertindak sebagai antioksidan dan sangat penting dalam melawan penyakit. 


B Complex
Ianya bertindak sebagai penjana tenaga (melalui tindakbalas glukos) disamping memberi ketenangan kepada tubuh . Vitamin B complex adalah vitamin yang paling utama dalam mengatasi kelesuan dan tekanan. Vitamin B Complex yang lengkap mengandungi 11 jenis vitamin B yang memberi sokongan kepada badan, dari segi kesihatan fizikal dan juga mental. Vitamin B complex mempunyai elemen yang meningkatkan metabolisma, tenaga dan kesihatan otak. Ianya juga mengelak kulit wajah kelihatan kusam tak bermaya.


Energizing Soy Protein


Energizing Soy Protein ini membekalkan 14 gram non-GMO Protein Soya berkualiti tinggi yang mengandungi semua Asid Amoni Perlu termasuk 9 Asid Amino Perlu yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan manusia. Energizing Soy Protein membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam selepas diminum kerana ia mengandungi 5 jenis Vitamin B yang diperlukan tubuh, serta Kalsium separuh daripada jumlah keperluan seharian.


Berikan yang terbaik untuk keluarga anda, untuk mendapatkan Set Family Wellness Shaklee bolehlah pm/sms/whatsapp/telegram 012 3945670 (kak izzah), setiap pembelian akan di berikan konsultansi secara ekslusif. 

ANDA ADALAH KEUTAMAAN KAMI



* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...