Sunday 6 October 2013

Produk Kecantikan Kolagen Shaklee







Apabila umur kita mencecah 25 tahun, kolagen di dalam badan akan berkurangan sebanyak 1.5% pada setiap tahun. Dan apabila umur mencecah 45-50 tahun badan akan kehilangan separuh dari kolagen yang di perlukan. 

Apa itu Kolagen.

 


Kolagen merupakan protein utama bagi tisu sokongan di dalam badan manusia. Kolagen merupakan 30% protein di dalam tubuh badan manusia. Kolagen menyokong sebahagian besar sel-sel yang memberikan struktur kekuatan dan kekenyalan kulit dan tisu tubuh badan kita. Apabila kita makin berusia, kolagen juga akan makin hilang dari tubuh badan kita, di sebabkan itulah kita perlu mengganti balik kolagen yang hilang itu untuk memastikan;

  • kita dapat memelihara ketegangan dan keanjalan kulit
  • menyokong baik pulih tisu dari kecederaan otot dan tulang
  • memelihara sendi
  • memberi tenaga
  • membantu pola tidur
  • membantu hati dalam proses detoks
Sekarang terdapat pelbagai jenis dan jenama kolagen di pasaran. Shaklee juga ada menawarkan kolagen iaitu Shaklee Collagen Powder. Kolagen Shaklee ni memang betul-betul killer produk untuk mereka yang inginkan kulit yang cantik, gebu, menawan dan cerah.

Kenapa Shaklee Collagen Powder

Shaklee Collagen Powder adalah supplemen kolagen yang mengandungi 4,000 mg Kolagen RSS (Sisik Ikan Merah), sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi yang di ekstrak dari sisik ikan Merah. Kolagen dari ikan yang di hidrolisis adalah merupakan kolagen yang terbaik. Ini kerana kolagen dari Shaklee ini sangat rendah dalam berat molekular iaitu sekitar 1,000 Dalton dan ia amat mudah untuk di serap oleh tubuh berbanding dengan berat molekular yang melebihi  dari 1,000 Dalton. Kolagen Shaklee juga adalah  dari sumber semulajadi...tiada pwarna dan perasa tiruan. sangat2 selamat diambil walau untuk jangkamasa panjang.

Promosi bulan Oktober 2013



Dengan setiap pembelian 6 kotak Shaklee Collagen Powder anda akan mendapat

  1. Free 1 kotak Shaklee Collagen Powder (worth RM298.00)
  2. Free Membership Fees seumur hidup (worth RM75.00)
  3. Free 1 botol CoQ (worth RM124.00)
  4. Cash Back
Berbaloi-baloikan...peluang hanya datang sekali...jom cepat2 grab peluang ini...boleh pakat2 dengan kekawan kongsi2 beli...tapi kalu nak beli 1 @ 2 kotak pun boleh jugak...still dapat promo price tapi benefit2 kat atas tu tak dapatlah...;-)



Testimonial Shaklee

Testimonial 1























Testimonial 2
























Jom pm/sms/whatsapp 012 3945670 untuk mendapatkan Collagen Shaklee dan konsultasi percuma akan di berikan.










LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...