Wednesday 3 September 2014

Turunkan Paras Kolesterol Dengan Phytocol-ST



Apa itu Phytocol-ST Shaklee

Phytocol-ST Shaklee adalah formula proprietari yang membekalkan 2,000mg Fitosterol setiap hari. 



Salah satu cara untuk menurunkan paras kolesterol dalam salur darah adalah dengan mengambil Fitosterol dalam diet harian kita, ia di syorkan oleh Institut Kesihatan Kebangsaan Amerika (NIH).  

Apa Itu Fitosterol

 Fitosterol (dirujuk sebagai sterol dan sterol tumbuhan) wujud secara semulajadi dalam kandungan yang sedikit dalam sumber makanan seperti buah-buahan, sayur-sayuran, kekacang, biji-bijian dan minyak sayuran.  

Bagaimana Fitosterol Bertindak



Struktur Fitosterol adalah hampir sama seperti kolesterol. Dengan pengambilan Fitosterol ia akan bersaing dengan kolesterol untuk tapak penyerapan dalam sistem penghadaman. Hasilnya, penyerapan kolesterol di halang dan akan di singkirkan keluar bersama-sama Fitosterol. Ini bermaksud, apabila anda mengambil lebih banyak Fitosterol, maka semakin kurang kolesterol yang dapat di serap oleh tubuh dan semakin tinggi peluang untuk anda menurunkan paras kolesterol. 

Kita memerlukan 2,000mg Fitosterol dalam diet harian untuk membantu menurunkan paras kolesterol secara semulajadi. Untuk mendapatkan 2,000mg Fitosterol melalui makanan harian yang anda makan adalah bersamaan dengan;


 200 biji lobak merah



70 keping roti gandum 


425 biji tomato 

Banyakkan...larat ke kita nak makan semua tu untuk sehari. Rasanya tak sanggup... Dengan pengambilan 4 biji Phytocol-ST kita dapat memperolehi khasiat 2,000mg Fitosterol.

Untuk mendapatkan Phytocol-ST Shaklee bolehlah Pm/sms/whatsapp 012 3945670 (Kak Izzah)
dan konsultansi secara ekslusif akan di berikan

Anda Adalah Keutamaan Kami.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...