Thursday 9 October 2014

Redakan Sakit Tapak Kaki/ Menyucuk Dengan Shaklee

Assalamualaikum...

Pernah tak terasa tapak kaki sakit di cucuk..especially bila baru bangun dari tidur atau bangun dari duduk yang lama. Akak dulu pernah mengalami semua tu, memang sakit betul nak jejak lantai especially bila baru bangun tidur.




Antara sebab-sebab mengapa tapak kaki sakit menyucuk.

1. Aliran darah di dalam saluran darah yang tidak lancar 
2. kekurangan zat seperti kalsium & magnesium yg penting untuk fungsi saraf dan otot 
3. mempunyai kadar kolestrol tinggi
4. gemar berkasut tumit tinggi 
5. berat badan berlebihan

Supplemen berikut yang akak ambik dan alhamdulillah dah tak sakit lagi


Ostematrix

Shaklee membekalkan kalsium dan juga magnesium yang penting untuk fungsi saraf dan otot. Kalsium amat penting untuk pembentukan tulang dan gigi.


Omegaguard

Omegaguard mencegah penyakit saluran darah dan strok - DHA dan EPA boleh menentang thrombosis, tekanan darah tinggi yang lebih rendah dan kepekatan darah, melincirkan saluran darah dan peredaran darah yang lebih lancar. Ia merendahkan kolesterol, menghindar pembekuan darah di dalam badan, mengekalkan tahap kesihatan trigliserida dan kolesterol LDL. Ia juga mengawal masalah obesiti, mencegah arteriosclerosis,myocardial infarction.




Advance Joint Health Tablet

Advance Joint Health Tablet mengandungi ekstrak Boswellia yang mampu meningkat keselesaan sendi, manakala kandungan zink, kuprum, manganese dan Vitamin C, yang mana setiap satunya memainkan peranan unik di dalam membangunkan kolagem penghubung dan rawan yang sihat.


Untuk mendapatkan Supplemen Shaklee untuk redakan sakit tapak kaki anda bolehlah Pm/sms/whatsapp 012 3945670 (Kak Izzah) dan konsultansi percuma secara ekslusif akan di berikan 

atau klik di bawah
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=1ed021a05ef5089233379be996f7bbdd


TAMPIL SIHAT DAN CANTIK 
Anda Adalah Keutamaan Kami

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...