Saturday 25 October 2014

Tampil Kurus Dengan Cinch Shake Mix Shaklee

Cinch Shake Mix adalah merupakan minuman yang lazat dan berkhasiat. Cinch Shake Mix mengandungi 24 gram protein, 24 jenis vitamin dan mineral penting dan 6 gram serat larut. Mempunyai perisa Chocolate, Cafe Latte dan Vanilla. Rasanya seakan pemanis mulut dengan khasiat penuh untuk setiap hidangan





Protein di dalam Cinch Shake Mix di gunakan untuk membina otot dan ototlah yang akan menaikkan kadar metabolisma dan juga membakar kalori. Makanan yang kaya protein juga boleh menahan diri kita dari merasa lapar, ini membantu kita dari mengambil makanan berlebihan di antara waktu makan.

Biasanya di dalam proses untuk berdiet, kita akan kehilangan lemak dan otot. Akan tetapi, bila kita kehilangan otot, kita juga akan kehilangan keupayaan untuk membakar lemak dan merendahkan kadar metabolisme badan. Sebab tulah bila berdiet yang kita nak hilangkan adalah lemak dan bukannya otot. Kalu kedua-duanya hilang maka terjadilah Diet Yo-yo. DietYo-yo adalah kitaran di mana selepas badan anda kembali kurus, bila anda berhenti dari berdiet, berat badan anda akan kembali bertambah.

Di dalam Cinch Shake Mix juga terdapat Leucine, Leucine merupakan otot yang membina asid amino yang terdapat di dalam protein tertentu. Di dalam satu percubaan awal, saintis Shaklee menguji formula proprietari yang di pertingkatkan dengan Leucine. Di dalam program tersebut, mereka telah kehilangan lemak, berat, inci dan pada masa yang sama mengekalkan otot mereka.

Faedah Cinch Shake Mix 


1. Di perkasa dengan Leucine untuk memelihara otot di saat mengurangkan berat badan.
2. Mengandungi 24 gram protein dalam setiap hidangan bagi rasa puas dan kenyang.
3. Kandungan serat yang tinggi, 6 gram untuk setiap sajian
4. Nilai glisemik yang rendah untuk mengekalkan paras gula normal dalam darah dan mengekalkan tenaga.
5. Memberi 35% atau lebih Nilai Harian bagi 21 jenis vitamin dan mineral penting
6. Tiada perisa, pewarna atau pemanis buatan.
7. Genetik soya yang tidak di ubahsuai (bukan GMO)

Secara ringkasnya Cinch Shake Mix membantu mengawal lapar, tingkatkan tenaga dan meningkatkan kadar metabolisme di dalam proses diet seseorang.

Untuk menjalani proses diet yang betul kita hendaklah mengikuti asas berdiet yang betul iaitu di mulakan dengan Detox (Buang Toksin) , Bakar (Bakar Lemak) dan Bina (Bina Otot).


Untuk mendapatkan Cinch Shake Mix Shaklee anda bolehlah Pm/sms/whatsapp 012 3945670 (Kak Izzah) dan konsultansi percuma secara ekslusif akan di berikan.

Atau boleh klik di bawah 


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=65f0989f1bb0020cedc498afe707a197


COD : Shah Alam, Klang, Bandar Sunway, Subang, Kota Kemuning, Bukit Kemuning, Jalan Kebun, Bukit Naga dan Kampung Jawa
 


TAMPIL SIHAT DAN CANTIK 
Anda Adalah Keutamaan Kami




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...