Thursday 27 November 2014

Tak Tahan Dengan Kulit Yang Sensitif Pada Produk Pencuci

Assalamualaikum... Kulit anda jenis sensitif??

Guna sabun pencuci pinggan sikit tapi tangannya dah menggelupas teruk, merah dan merekah. Mesti sakit dan pedihkan.

Ni nak citer sikit, kadang2 bahan pencuci yang kita guna tu mempunyai banyak kandungan bahan kimia. Bagi mereka yang berkulit sensitif, tentulah mudah jah kulit tangan tu kena alahan dengan bahan pencuci ni.
Jom kita beralih kepada bahan pencuci bebas kimia. Shaklee juga ada menyediakan sabun pencuci pinggan yang memang best sangat.


Dish Wash Shaklee

Untuk Beli Online Klik Di Gambar

Dish Wash Concentrate Shaklee ni memang berbaloi untuk di guna, dengan setitik sahaja dapat mencuci banyak pinggan kotor dan yang berminyak. Memang sebotol tu boleh tahan kdg2 sehingga 2 bulan. Dan ia adalah bebas kimia dan lembut pada tangan. Dish wash ni juga adalah mesra alam. Amat sesuai juga di gunakan untuk mencuci botol dan puting susu.

Herbal Blend Shaklee


Selepas mencuci pinggan mangkuk bolehlah menyapu Krim Herbal Blend untuk membantu merawat dan melegakan kerengsaan kulit. Krim yang menenangkan ini telah diuji secara klinikal di mana ia dapat melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki. Dingin, bermentol dan tidak berminyak. Diperbuat daripada estrak herba semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut yarrow dan rosemary.

Berikut adalah testimoni mak kepada anak Shaklee saya yang mempunyai masalah kulit sensitif dan alah kepada sabun pencuci pinggan. Selepas 2 minggu menggunakan Dish Drop Shaklee dan Herbal Blend krim, alhamdulillah, kulit tangannya dan kembali pulih.




Untuk mendapatkan Supplemen Shaklee anda bolehlah;

☏ Pm/sms/whatsapp :  012 3945670 (Kak Izzah) 

✉ Email : nurizzah7374@gmail.com

FB : Nur Izzah Samsudin

Fanpage : Lovelymamashop 

COD : Shah Alam, Klang, Bandar Sunway, Subang, Kota Kemuning, Bukit Kemuning, Jalan Kebun, Bukit Naga dan Kampung Jawa


Konsultansi percuma secara ekslusif akan di berikan dengan setiap pembelian.

TAMPIL SIHAT DAN CANTIK 
Anda Adalah Keutamaan Kami

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...